Khamis, 30 Mei 2013

What! HOT?? Owhhh! NOOO!

Huh! Panas! Panas! Panas!. . Aku ni budak HOT ke sampai kite lepas sama sama pon kau nak cakap "Yek lah.. . Budak HOT dekat FB!" OMG! OMG! OMG! Lancau mulut kau nyah!. . Untuk pengatahuan kau! Aku tak batak pon lah dengan pangilan PANAS HOT kau ur lah~
Kalau kau nak cakap aku suke update status ur n banyak like dari member member FB aku pon tak semestinya aku ni budak HOT! Agak ar skit!. . Aku paling tak suka orang cakap aku HOT!. .
Aku ulang lagi sekali AKU TAK BATAK HOT!. . 
Sekarang ni.. . Yang BATAK HOT ur~ aku ke kau dohhh.. . 
Aku rasa yang batak HOT ur kau lah!. . Siap copy paste ayat orang bagai!. . Hah! nampak sangat kau yang batak HOT!. .
WTF!. .

#Hati tengah panas.. . Geram pon ada.. . Huh! biasalah~ budak baru nak naik! memang suka nak buat hal dengan orang yang tak sebaya dengan dia!. . -_-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan